sâmbătă, 21 februarie 2015

cum "aduci clienti"



Eram la in zona Centrului Vechi din capitala, la un local cu muzica live impreuna cu niste colegi. Dupa ce s-au consumat "niste" cantitati de alcool (si deja majoritatea oamenilor se gandeau sa se retraga), una dintre colege a sarit de la masa in intampinarea unei fete care tocmai intrase in incinta si cu care se "cunostea foarte bine" (dupa tipetele isterice cu care i-a marcat aparitia, tropaiturile stridente spre ea si sariturile energice cu ea in brate). Ce s-a intamplat in continuare voi detalia cu "linuta", pentru a sugera un plan bine pus la punct :
- colega prezinta fata noua barbatilor din grup (si, cateodata, fetelor)

- in putin timp s-a hotarat sfarsitul petrecerii si retragerea
- colega & fata insista sa mergem la "un bar" situat "putin mai incolo"
- se pare ca insista destul de bine, eu ramanand singurul care insista sa nu mearga (nu pentru ca banuiesc ceva, ci pentru ca sunt obosit/"batran")
- cedez (eram singurul care nu mergea, eram "acea persoana..." care "sparge petrecerea"); vom merge la bar
- ajungem la bar (intr-adevar nu era departe...)
- colega & fata se pupa cu diversi de acolo
- una dintre ele ma duce la bar si-mi spune, aratandu-mi barmanul "el este Peter, poti comanda orice" (well, D'oh!)
- un nenea se potriveste in dreptul usii de la intrare (nu mai puteai iesi decat daca-l "deranjai"), uitandu-se "interesat" pe geam. pret de minim 10 minute
- toata lumea comanda ceva (desi nu era nimic special in acea locatie, lumea fiind aproape hotarata doar cu cateva minute inainte sa "mergem acasa")

... in afara de mine. Eu "m-am prins" (sau sunt doar paranoic). Ma duc acasa, pentru mine marketingul si PR-ul se face altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu